כיצד למצוא טיסות זולות לרומניה

Ryanair מציעה כמה מהטיסות הזולות ביותר ברחבי אירופה.
בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע או חופשה כדי לגלות את הטירה של דרקולה, חברת התעופה הזולה הזו תביא אתכם לאן שאתם צריכים להגיע.
ברומניה יש הכל ממסעדות מודרניות ועד לבניין הגדול בעולם, אז תרצו למצוא טיסה זולה להגיע לשם. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לחסוך כסף בטיסה הבאה שלך לרומניה:

טרנסילבניה

מחפשים טיסה זולה לרומניה? המדינה הלא מובנת הזו מלאה בצבע ובאופי, מעיירות מימי הביניים ועד טירות אגדות. אתה יכול לבקר בבירה התוססת בוקרשט, או להתרשם מבראשוב הגותי היפה. ישנן דרכים רבות לטייל בזול ברומניה, ותוכלו למצוא דילים מעולים על טיסות לרומניה דרך Netflights. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד להשיג טיסות זולות לרומניה ועוד!

ראשית, חפש טיסות. מחירי חברות התעופה משתנים בהתאם לתקופת השנה ולמרחק שאתה מוכן לנסוע. אם ברצונך לטייל במסגרת זמן מסוימת, תוכל להשתמש באתרים כגון Jetcost, המאפשרים לך להשוות מחירים בטווח של תאריכים. אתרים אלה שימושיים גם למציאת טיולי יום מכיוון שלעתים קרובות אתה יכול להשתמש בטיסות הזולות כדי לבקר במועדפים מקומיים. אתה יכול גם להשתמש באתר תיירות כמו Hotwire כדי למצוא את הטיסות הזולות ביותר לרומניה.

לאחר שמצאתם טיסה זולה לרומניה, אל תשכחו להשוות את מחיר הכרטיס שלכם. הדרך הטובה ביותר למצוא טיסות זולות לרומניה היא להשתמש במנוע חיפוש זהה להזמנת חדרי מלון. כך תוכלו להשוות מחירים ממגוון חברות תעופה, ולמצוא דיל המתאים לכם. בנוסף למנועי החיפוש הללו, תוכלו גם להזמין את הטיסה שלכם ישירות דרך חברת התעופה.

דרקולה

כשזה מגיע לטיולים, כדאי תמיד לשקול לקחת הפסקה משגרת היומיום לחופשה בטרנסילבניה, רומניה. הארץ הזו מפוצצת בהיסטוריה ואגדות, כולל סיפורו של דרקולה, שהפך אותה ליעד פופולרי עבור רבים. כדי להפוך את הטיול שלכם לאזור המדהים והיפה הזה לזול ככל האפשר, כדאי לחפש תחילה טיסות זולות לרומניה.

בין אם תרצו לראות עיירות מימי הביניים, טירות מצמררות או בית הקברות העליז, האזור שמסביב לדרקולה הוא אתר חובה. טיסה לאזור תעלה לכם החל מ-40 יורו, או כ-200-250 ש"ח (או כ-120$). זה פחות ממחיר נסיעה במונית בתל אביב! החלק הטוב ביותר הוא שתוכלו לטייל כל השנה ולחוות את רוחו של דרקולה ממקור ראשון.

השם דרקולה הוא התייחסות לטירת הרוזן בהרי קלימני, עיירה 30 ק"מ דרומית למעבר בורגו. בנוסף להיותה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, סיגישוארה היא הקשר האותנטי ביותר לולד המשפד. סיגישוארה, הממוקמת במרכז טרנסילבניה, היא עיר עתיקה שנוסדה על ידי מתיישבים גרמנים במאה ה-12.

השכרת רכב

מציאת טיסות זולות לרומניה והשכרת רכב היא לא משימה קשה אם אתה יודע היכן לחפש. רבים משדות התעופה הגדולים ברומניה שופצו לאחרונה ומציעים כעת כרטיסי טיסה זולים למדינה. עם זאת, אם תרצו לטייל באופן עצמאי, תוכלו לבדוק גם את חברות התעופה הזולות המפעילות טיסות מאירופה. לחילופין, תוכלו לחפש השכרת רכב ברומניה כדי לראות אם חברות אלו מאפשרות לכם לנהוג באזורים הכפריים.

אם תרצו להימנע ממלכודות התיירים, צאו לטיול בטרנסילבניה, אזור מרכזי ברומניה. אזור הררי זה הוא ביתם של אתרים היסטוריים רבים, כולל טירת דרקולה. רומניה זרועה בכבישים כפריים ציוריים, שכדאי לחקור אותם באמצעות השכרת רכב. אתה יכול לנסוע מעיר הבירה, בראשוב, להרים היפים של Fagaras, בעקבות הכביש המהיר Transfagarasan.

לרומניה טבע מגוון ותרבויות אזוריות. בזמן שהוא נמצא בפיתוח מתמיד, המדינה שומרת על תחושה של עולם ישן. לטיסות לרומניה, תוכלו לטוס לשדה התעופה בוקרשט אנרי קואנדה, הקרוי על שמו של ממציא המטוס הרומני. TAROM וחברות תעופה זולות רבות נותנות שירות גם לשדה התעופה הזה. עם ההגעה, תוכלו לקחת מונית או לשכור רכב ולטייל במדינה.
כיצד למצוא טיסות זולות לרומניה

מלונות נוחים

אם אתם מחפשים יעד זול לחופשה, מומלץ לשקול להזמין טיסות לרומניה. יש הרבה טיסות זולות לרומניה, אז אתה יכול לנסוע לשם בלי לשבור את הכיס. כמו כן, ניתן למצוא בעיר מלונות זולים ואפשרויות לינה אחרות. המשך לקרוא לקבלת טיפים נוספים להזמנת טיסה זולה לרומניה. ניתן למצוא בעיירה גם מלונות זולים ברומניה ואפשרויות לינה אחרות, אך תצטרכו לתכנן מעט מראש.

ישנן אפשרויות לינה שונות בבוקרשט, אך ניתן לצפות להוציא כ-150 דולר ללילה על מלון חמישה כוכבים. למעשה, אתה יכול למצוא כמה מהמלונות הזולים ביותר בבוקרשט במהלך החורף, מה שהופך את החופשה שלך להרבה יותר משתלמת. אתה יכול לבחור בין העיר העתיקה או אזור הפרלמנט, שבהם יש אפשרויות סבירות יותר. המחיר הממוצע ללילה למלון בתקציב נמוך באזורים אלו הוא 60-100 דולר.

אתה יכול גם להזמין את הטיסה שלך לרומניה בעזרת אתר הזמנות מקוון כמו Orbitz. האתר מקל על השוואת מחירים בין מספר אתרי תיירות, ואף ניתן להזמין את הטיסה זמן רב מראש. חשוב לציין שכדאי לכם להזמין את הטיסות שלכם מוקדם, מכיוון שזה יעזור לכם לחסוך כסף במלון שלכם. אתה יכול גם להשתמש ב-Orbitz כדי לתכנן את המשך הטיול שלך. האתר מבטיח מחירים נמוכים כל הזמן, ומעניק הנחות גדולות.

חברות תעופה מוזלות

אם אתם מתכננים טיול לרומניה, אולי כדאי לכם לשקול להשתמש בחברת תעופה זולה. כך תוכלו להגיע לרומניה תמורת חלק מהעלות. בהתאם לתאריך הנסיעה שלך, אתה יכול אפילו למצוא חברת תעופה בעלות נמוכה שטסה מעיר הבית שלך. רומניה היא יעד פנטסטי לחופשה וקל למצוא בה טיסות זולות. חברות תעופה בתקציב נמוך כמו קונדור מספקות כמה אפשרויות נהדרות לטיסות זולות לרומניה.

בחיפוש אחר טיסות זולות לרומניה, כדאי לזכור את מזג האוויר. החורף קר עז בצפון, אז הקפידו לארוז בגדים חמים ונוחים. שקול לקנות מעיל כבד ושכבות של בגדים. כמו כן, הקפידו לארוז גרביים עבות וכפפות. ציוד חורף להרי הקרפטים הוא רעיון טוב. אתה יכול גם לחפש טיסות מחברות תעופה תקציב אירופיות לרומניה.

הזמן הטוב ביותר לנסוע לרומניה הוא במהלך הקיץ, כאשר ההרים נגישים ביותר ופסטיבלי המוזיקה, הריקודים והאוכל בעיצומם. בדרום רומניה, הקיץ יכול להיות חם, אבל מי שמתגורר ליד הים השחור ייהנה מההשפעה המקררת של בריזות הים. שים לב שהמחירים צפויים לעלות בקיץ, ולכן הזמנה מוקדמת חיונית. עם זאת, הנחה זו היא רק לתקופת זמן מוגבלת. אם תזמין את הטיסה שלך במהלך השבועות האחרונים, ייתכן שתצטרך לשלם עד $1074.

אריזה לטיול ברומניה

כשאתם אורזים לטיול שלכם לרומניה, זכרו שהמדינה חווה ארבע עונות שונות, כך שתכולת המזוודה שלכם תשתנה. ארוז שכבות למזג אוויר חם ונעלי הליכה חמות ואטומות למים למזג אוויר קר. כדאי גם לארוז את מותג הקוסמטיקה האהוב עליך. המדינה היא ביתם של חנויות כלבו וסופרמרקטים גדולים שמוכרים כל מה שצריך, כולל מותגים בינלאומיים. במהלך החודשים הקרים יותר, רצוי לקנות מעילים חמים, כובעים וכפפות.

הטמפרטורה הממוצעת ברומניה היא בין עשרים ושתיים מעלות צלזיוס (68-72 מעלות פרנהייט). עם זאת, המדינה נחסכה מכמה מגלי החום המטורפים של הקיץ באירופה. אתה יכול להתקרר בים השחור או בהרים! אם אתה לא אוהב טמפרטורות קיצוניות, אתה יכול לארוז סוודרים קלים ומעילים כבדים כדי להישאר חמים. ואל תשכח את מעיל הגשם שלך.

כאשר אורזים לטיול לרומניה, חשוב לקחת בחשבון את האקלים ואת הפעילויות שאתם מתכננים לעשות. תיק גב יכול להכיל את הדברים החיוניים ליום אחד, אבל אם אתם מתכננים להשתמש בו במשך כל הטיול שלכם, כנראה שהוא יהפוך לכבד מדי ולא נוח. כמו כן, אם לא נוח לכם לסחוב תיק גדול, שקול לקנות תיק יום לסחוב. מלבד היותו נוח, תיק יום גם מגביר את הניידות שלך, מה שיכול להפחית את הצורך במוניות והליכה.

להגיע לשם

אם אתם מתכננים חופשה השנה, תוכלו למצוא טיסות זולות לרומניה. למדינה האירופית הזו יש המון מה להציע, אבל אם אינכם בטוחים מאיפה להתחיל, רומניה היא בחירה מצוינת בגלל הטיסות הזולות שלה. הנה כמה טיפים לחסכון בכסף בטיסה שלך. ראשית, תכננו את הטיול מוקדם. אם אתם נוסעים בתקציב מוגבל, מומלץ לשקול להזמין את הטיול כמה חודשים מראש כדי לנצל את המחירים הנמוכים יותר.

מתי לבקר ברומניה: באופן כללי, הזמן הטוב ביותר לבקר ברומניה הוא בקיץ, כאשר ההרים והשטח הגדול פתוחים לתיירים. זה גם הזמן שבו מתקיימים פסטיבלי ריקוד, מוזיקה ואוכל. בעוד שהקיץ חמים באזורים הדרומיים, אלו הקרובים לים השחור ייהנו מבריזות הים המתקררות. למרות שהמחירים גבוהים יותר בתקופה זו, יש הרבה מבצעים שאפשר למצוא באינטרנט. שקול להשתמש באתר השוואת טיסות כגון Netflights.

התניידות: אם אתם מתכננים לשכור רכב בזמן שאתם נמצאים ברומניה, תגלו שרוב חברות השכרת הרכב הגדולות מיוצגות כאן. לרומניה יש גם מערכת רכבות מצוינת, וכמה חברות אוטובוסים מציעות שירותים במחירים סבירים בין ערים. מוניות יש בשפע ברומניה, אבל כדאי להסתפק בתעריף מראש. אם אתם טסים לבוקרשט, הקפידו לבדוק את לוח הזמנים של האוטובוסים לפני הנסיעה.