רעיונות לחופשה משפחתית ביוון

חופשה משפחתית ביוון יכולה להיות חוויה נפלאה לכולם, אבל לאן כדאי ללכת? מאמר זה ייתן לך כמה רעיונות. התחל את הטיול שלך עם אתונה ופנה דרומה, בקר באיים מיקונוס, קורפו, סנטוריני וכרתים. אתה תשמח שעשית זאת! עקוב אחר ההצעות האלה כדי להפוך את החופשה המשפחתית שלך לבלתי נשכחת ביותר עד כה! ואל תשכחו להביא את המצלמה שלכם!

אַתוּנָה

כשמתכננים חופשה משפחתית ביוון, אחד המקומות הראשונים שעולים בראש הוא אתונה. ממוקמת בפינה הדרום-מזרחית של המדינה, בעיר עתיקה זו יש הרבה דברים לעשות לילדים בכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים עיר עתיקה עם ארכיטקטורה נהדרת או חוף ידידותי למשפחות, אתונה היא מקום נהדר לבקר בו. אם אתם מטיילים עם ילדים, סדרת פרסי ג'קסון מאת ריק ריורדן עשויה לגרום להם לאווירה של יוון.

בין אם תרצו לבלות את היום בחקר העיר או להירגע על החוף, אתונה מציעה הרבה לילדים לעשות. יש הרבה מקומות לילדים לחקור, כולל האתר הארכיאולוגי אקרוטירי, עיר קבורה באפר וולקני, ועוד הרבה אטרקציות ופעילויות. למי שמחפש רעיונות לחופשה משפחתית ביוון, שקול את הרעיונות האלה. למרות שהרעיונות האלה לא ישימים לכל יעד, הם יכולים לעזור לך לתכנן את הטיול המתאים לך ולמשפחתך.

מיקונוס

טיול למיקונוס עם כל המשפחה הוא מושלם אם אתם רוצים לבלות קצת זמן ביחד, אבל עדיין יש לכם קצת פרטיות.
הנוף האידילי בטוח ירשים את כולם. מיקונוס הוא אחד מיעדי החופשה המשפחתית הפופולריים ביותר ביוון, ואם אתם מחפשים אפשרות מרגיעה ובמחיר סביר יותר, שקול כמה מהאיים הקטנים יותר מקסימים לא פחות. אחד מהם הוא דלוס, שהוא ביתם של שני אלים אולימפיים – זאוס ואתנה. לטו, טיטאנס, הייתה בהריון מזאוס ונאלצה למצוא מקום בטוח ללדת. התוצאה הייתה התאומים האלוהיים.

מיקונוס היא יעד ידידותי מאוד לילדים, עם חופים רבים ופעילויות מים לילדים. האי אמנם מפורסם במסיבות שלו, אבל זה לא מסוכן לבקר ילדים. החופים רדודים והעיר עצמה יחסית ידידותית לילדים. אם אתם מתכננים להביא את הילדים שלכם, כדאי להזמין מלון ידידותי למשפחות בצפון האי. בחלק הצפוני של האי יש פחות תיירים, כך שלא תצטרכו לדאוג מההמונים.

סנטוריני

אם אתם מתכננים טיול לסנטוריני כחלק מחופשה משפחתית ביוון, יש כמה דברים שכדאי לזכור. בשיא עונת התיירות, המחירים יכולים להמריא ומלונות ביוון, מסעדות וחברות השכרת רכב רבות מעלות את התעריפים שלהם באופן דרמטי. בנוסף, האיים צפופים בסוף יולי ובתחילת אוגוסט, אז תכננו להזמין זמן רב מראש כדי להימנע מההמונים.

בעוד סנטוריני נחשבת בדרך כלל ליעד לזוגות, משפחות עם ילדים מעל גיל 6 צריכות לשקול גם יעד זה. יש מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות לכולם, מצלילה ועד טיפוס צוקים וספורט מים אחר. אם הילדים שלכם גדולים מספיק כדי להתמודד עם מעט צפיפות, הם יהנו מאוד על האי. משפחות עם ילדים צריכות לתכנן את החופשה שלהן סביב האטרקציות והפעילויות הרבות של האי.

למרות שסנטוריני פופולרית כיעד לירח דבש, היא לא מתאימה למשפחות עם ילדים קטנים. המדרגות והשטח הסלעי הופכים את זה לא בטוח לילדים קטנים לחקור. למרות שהמלונות בעיירה מפוארים, הם קצת קטנים מדי לילדים. בנוסף, הזמנת מקום זמן רב מראש יכולה להבטיח שהם יקבלו חדר עם נוף. בנוסף, חלק מהמלונות מקבלים רק מבוגרים, אז תצטרכו לקחת בחשבון את ההוצאה הנוספת.
רעיונות לחופשה משפחתית ביוון

קורפו

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית יוונית, שקול את קורפו כמקום מצוין להתחיל בו. האי הזה מורכב ברובו ממלונות ואתרי נופש הכל כלול. אבל אפשר גם למצוא חופים קטנים וידידותיים יותר למשפחות, כמו Palaiokastritsa היפהפה. האי הזה ידוע במטעי הזיתים ובכפרים הציוריים שלו, שהם אידיאליים לרוץ בהם לילדים. בנוסף לחופים החוליים שלה, לקורפו יש היסטוריה עשירה, והמטבח היווני והאיטלקי פופולריים מאוד.

משפחות יאהבו את החופים של האי. יש יותר מ-30 קילומטרים של חול זהוב ומים רדודים שאפשר להשתכשך בהם. הקטע הכי ידידותי למשפחות הוא פליראקי, שיש בו פארק מים ולונה פארק. משפחות יכולות גם לבחור בחופים השלווים יותר של אגתי או קאליתיאה ספרינגס. בנוסף לפארקי המים והחופים החוליים, האי הוא גם ביתם של צבי הים המפורסמים.

פארוס

משפחות שמחפשות יעד מהנה צריכות לשקול חופשה משפחתית ביוון. ישנם מספר יעדי אי המציעים שפע של דברים לעשות. חלקם מתאימים לילדים, בעוד שאחרים מתאימים יותר לילדים גדולים יותר. בנוסף לחופים בתוליים, ביוון יש הרבה מחנות קיץ, אכסניות ואוכל טרי. בני נוער יעריכו גם את ההיסטוריה והתרבות של המדינה. דילוג על איים יוסיף קצת הרפתקאות ויאפשר להם לחקור כמה מהאיים הפחות מוכרים. עם זאת, תכנון חופשה לכל אי יכול להיות משימה לא פשוטה אם המשפחה שלך מטיילת עם ילדים צעירים.

כשאתם בוחרים חופשה משפחתית ביוון, שקול לקחת איתך את כל המשפחה. חורבות יוון העתיקה והמוזיאונים הם דרך מצוינת לחנך ילדים ולהתחבר לעבר. תוכלו לקחת את הילדים לבקר באתרים אלו ולהשתתף בפעילויות מיוחדות. אתה יכול גם לבלות בחוץ בטיולים רגליים או רכיבה על סוסים, ואפילו לנסות שייט קיאקים או קיאקים. משפחות שמחפשות חופשה עם הילדים יכולות לבדוק את Kids Love Greece כדי לקבל רעיונות מה לעשות ביוון.

ארמון קנוסוס

ישנן דרכים רבות לבלות עם המשפחה בחופשה ביוון. האי כרתים הוא ביתם של כמה פלאים עתיקים, חופים מרהיבים ושממה מדהימה. חופשה משפחתית ביוון יכולה לכלול טיול דרך ערוץ סמאריה, העיר קנוסוס בת 2,000 השנים, או טיול לארמון המינואי באתונה.

האתר הוא אתר חובה, במיוחד לילדים. ילדים יאהבו לחקור את המבוך והטריידנטים של פוסידון. הם יכולים אפילו לנסות את כוחם בארכיאולוגיה. לחובבי המיתולוגיה היוונית העתיקה כדאי לבקר באתר הארכיאולוגי של דלוס, שנמצא במרחק של 30 דקות בלבד בסירה. האתר הארכיאולוגי הוא ביתם של מקדשי אפולו וארטמיס ושדרת האריות.

בזמן ביקור בקנוסוס, משפחות יכולות לקרוא מיתוסים יווניים על האתר. ילדים צעירים יותר יאהבו את המיתוסים והסיפורים על המלך מינוס, בעוד שילדים גדולים יותר ילמדו על טכניקות בנייה עתיקות ועל ההיסטוריה התרבותית של אירופה. בעוד שהאתר משוחזר בחלקו, הממצאים הארכיאולוגיים נותנים פרספקטיבה ייחודית על התרבות המינואית. קל לזהות גם את מאפייני המקדש המקוריים וגם את השחזורים.
תוכלו לקרוא עוד מידע על עוד יעדים בעמוד הבית בנושא בלוג תיירות ונופש בכל אירופה העולם.

ספורט מים

איי יוון הם גן עדן לחובבי ספורט מים, עם מאות חופים ופעילויות המונעות על ידי רוח. ספורט מים המונע על ידי רוח פופולרי במיוחד באיי הים האגאי, הידועים בתנאי הרוח העקבים שלהם. מתחילים יאהבו את האיים היוניים בגלל התנאים למתחילים ומגוון נופי המים שלהם. בין אם אתה ספורטאי ותיק, או פשוט חדש, איי יוון מציעים מגוון פעילויות מים לכל אחד מבני המשפחה.

ספורט ימי ביוון נע בין שייט רגוע סביב הנמל לחוויה מרגשת באופנועי ים. עבור מחפשי ריגושים, פליבורד או סקי סילון יבחנו את שיווי המשקל והזריזות שלכם. אתה יכול גם לנסות סירות פדלים בדומה לאופניים לחוויה פעילה יותר. עבור לא-אדרנליסטים, תמיד יש שייט בקאנו, ששורף קלוריות בזמן שייט לאורך המים.

אם אתם מחפשים חופשה פעילה, צאו לקורפו ובילו קצת זמן במים. קו החוף של האיים נע בין חוף חולי למפרץ סלעי. חובבי ספורט ימי ייהנו מהמים השלווים סביב Paleokastritsa, שם יש למרכז הצלילה Achilleon שני מקומות. למי שרוצה לצלול עמוק יותר, האי הסמוך דספוטיקו הוא גם מקום מצוין לשנורקלינג.

חופים

יש הרבה חופים לבחירה ביוון, מהחול הלבן והבתולי של פארוס ועד מלונות במיקונוס אטרקציות הקוסמופוליטית יותר.
עם זאת, זו יכולה להיות חוויה יקרה לשהות באתר נופש יקר.
כדי לחסוך כסף, הישאר בעיר מיקונוס, שם תוכל לנסוע בתחבורה ציבורית לכל מקום. כדאי לבדוק גם את Elia,
אתר נופש על החוף עם מתקנים מצוינים אבל מחירים קצת יותר יקרים. עם זאת, אם אתם מחפשים חוף גדול יותר עם אווירה טובה וחול לבן רך, שקול את קאבוראקי ביוון. האיים הזולים ביותר לביקור הם כרתים והאגאי, המחוברים ביניהם בטיסה ישירה מאתונה.

אם אתם מתכננים טיול עם המשפחה שלכם, שקול לבלות בכמה מהאיים ביוון.
אתה יכול למצוא חופים חוליים וטהורים באיי יוון, מושלמים לילדים צעירים לשחק בחול ולחקור. חופים אלו גם חמים ורגועים, ותוכלו למצוא פעילויות מאורגנות לילדים שלכם בחופים רבים.
הורים שרוצים לבלות חופשה מרגיעה ושקטה עם ילדיהם יעריכו את ההזדמנות לברוח מהרעש של העיר.