מקומות מדהימים במדריד

יש הרבה מקומות מדהימים במדריד שאתם חייבים לבקר בהם. חלק מהמקומות הללו הם פלאזה דה סיבלס, מרקדו דה לוס מוטורס, מוזיאון הפראדו וקאסה דה קאמפו.
אבל לפני שתחליט היכן לבלות את זמנך, המשך לקרוא כדי לגלות מה עוד עליך לעשות במדריד.
להלן כמה מהמקומות הפופולריים ביותר.
אולי אפילו תרצו לקחת את כל המשפחה שלכם! והקפידו לבדוק את אחד מהמוזיאונים החינמיים בזמן שאתם שם!

פלאזה דה סיבלס

אחד הסמלים המפורסמים ביותר של מדריד הוא המזרקה של Cybele, פסל של אלת הטבע והפוריות היוונית. המזרקה, שלצידה מבנים איקוניים, נוצרה על ידי האדריכל ונטורה רודריגז בשנת 1782. הפסל מתאר את האלה סייבל נוסעת על מרכבה רתומה לשני אריות. במקור, המזרקה הייתה מקור מים לאזרחי מדריד, אך היא הועברה למיקומה הנוכחי בשנת 1895, כאשר פסל האלה הפך לאלמנט דקורטיבי.

הבניין העתיק ביותר בפלאזה דה סיבלס הוא ארמון Buenavista המפורסם, שהיה במקור מקום מגוריהם של הדוכס והדוכסית מאלבה. כיום, הארמון משמש כמפקדה של הצבא הספרדי. תוכלו לבקר בארמון לסיור מודרך בחינם או לצפות בהחלפת המשמרות. זוהי אחת הכיכרות היפות במדריד. לאחר שחקרתם את הארכיטקטורה, קחו רגע לחוות את יופייה של המזרקה ולחוות את התרבות הספרדית.

Mercado de los Motores

Mercado de los Motore במדריד הוא שוק שמוכר סוגים שונים של סחורות. אתה יכול לקנות את המציאות הטובות ביותר, לנסוע ברכבת או ליהנות ממשאיות אוכל. אתה יכול אפילו למצוא מכוניות עתיקות ופריטים ייחודיים אחרים כאן. עם זאת, עליך לבדוק את הכללים והתקנות לפני שתחליט להשתתף. כמו כן, עליך לוודא כי אתה בגיל חוקי לרכוש סחורה כלשהי.

ה-Mercado de los Motoredo במדריד יתקיים בכל שבת שנייה בחודש למעט במהלך אוגוסט. זהו אירוע חינמי בו תוכלו לעיין במאות פריטים שונים. המרקדו יארח גם מוזיאון הכולל אוסף מלא של ציוד רכבת ואמנות. זה מקום מצוין לקנות מזכרות או מתנות. הקפד להביא איתך את הכלב שלך כדי שתוכל ליהנות מהאירוע המהנה הזה איתם.

מקומות מדהימים במדריד קאסה דה קמפו

אם אתם מתכננים טיול יום למדריד מחפשים מקומות מדהים במדריד? , שקול לעצור ליד פארק קאסה דה קמפו המדהים.
הפארק העצום הזה ממוקם ממערב לעיר והיה בעבר אחוזת ציד. כיום, זה ביתם של מתקנים ציבוריים רבים, כולל גן חיות ופארק שעשועים. אפילו מלך ספרד הופיע כאן. ישנן מספר מסעדות ואזורי פיקניק הממוקמים ברחבי הפארק. הפארק נגיש בכל שעות היממה, אם כי אולי תרצו למנוע מהילדים שלכם לשוטט לפינות מרוחקות.

אם אתה אוהב טבע, אתה תאהב את Casa de Campo. הפארק השליו הוא מקום מצוין לפיקניקים. אתה יכול להשיג את כל המצרכים שאתה צריך בשווקים או בחנויות, ולארוז פיקניק לעצמך או לאדם אהוב. זיתים ובשרים קרים הם חובה! לפיקניק שלך, הקפד לארוז סל של לחם תוצרת בית וכריכים. הפיקניק הטעים הזה יגרום לכם להרגיש כמו מקומיים!
מקומות מדהימים במדריד

מוזיאון פראדו

אם אתם מחפשים אמנות, תיהנו מאוד לחקור את מוזיאון הפראדו. מוזיאון לאמנות זה מכיל יצירות מופת של כמה מהאמנים המשפיעים ביותר בספרד. האוסף בפראדו כולל יצירות של אמנים כמו רובנס וטיציאן. טיציאן היה צייר חצר עבור מלכי הבסבורג. האולם המרכזי של המוזיאון מכיל את דיוקנו של פיליפ השני, כמו גם את יצירות המופת המיתולוגיות שלו.

עדיף לבקר במוזיאון פראדו בין השעות 10:00-12:00.
עם זאת, זה יהיה עמוס בהמשך.
המוזיאון הזה פתוח גם למבקרים שתקציבם מופחת,
אז כדאי ללכת מוקדם. תוכלו ליהנות מהתערוכות תוך צפייה בציורים מקצועיים וסטודנטים לאמנות בעבודה.
אולי אפילו תזהה צייר שואף בגלריה בזמן שהוא או היא עובדים על יצירת מופת. לאחר שתקלטו את האוספים המדהימים, תהיו להוטים לבקר במוזיאון הפראדו ולגלות את יצירות האמנות הרבות.
תוכלו לקרוא עוד מידע בלוג תיירות הנקרא טרוול בוקס מלונות אטרקציות טיסות מדריכים תיירות.

הרמיטאז' של סן אנטוניו דה לה פלורידה

ממוקם בשכונת Moncloa-Aravaca, ההרמיטאז' של סן אנטוניו דה לה פלורידה היא כנסייה פופולרית במדריד. הוא הושלם בשנת 1798 ומכיל מחזור מרשים של ציורי קיר מאת גויה. גויה קיבל חופש על ידי המלך צ'ארלס הרביעי והוא עדיין מפורסם בציוריו של נשים צעירות וחיי השכונה. ניתן לסייר בהרמיטאז' בחינם בימים מסוימים ולבקש סיור קבוצתי.

ההרמיטאז' של סן אנטוניו דה לה פלורידה הוא מקום בו נחים שרידי התמותה של גויה.
גויה מת בעודו בגלות בבורדו, ושרידיו התמותה נקברו מחדש בקפלה קטנה. גופתו לוותה על ידי בנו וחברו מרטין מיגל דה גויקוצ'ה
. למעשה, יש אגדה על ראשו של גויה שנגנב על ידי פרנולוג.

מרקדו סן מיגל מקום מדהים במדריד

מרקדו דה סן מיגל במרכז מדריד הוא יצירת אמנות מברזל וזכוכית. נבנה בשנת 1916, השוק פתח את שעריו לציבור לאחר 80 שנות תכנון. אחד ממבני הברזל המודרניסטיים הבודדים במדריד, הוא משך אליו קונים מכל רחבי העולם. אבל האם שווה ביקור בשוק מדריד הזה? בוא נגלה. הנה כמה עובדות על השוק המפורסם הזה.

Mercado de San Miguel במדריד הוא מקום לטעום מהמטבח הספרדי האותנטי. זהו שוק ענק, עם למעלה משני תריסר דוכנים שמוכרים מגוון רחב של אוכל. עם זאת, זה יכול להיות קצת מכריע. אם אתם מתכננים לאכול במרקדו דה סן מיגל, תכנן יום שלם לשוק הזה. במהלך היום השוק פתוח מ-10 בבוקר עד 12 בבוקר; בימי חמישי פתוח עד שתיים לפנות בוקר

אל אוסו אי אל מדרונו

אם אי פעם הייתם במדריד, סביר להניח שראיתם את הפסל המכונה El Oso y el Macdrono. פסל זה הוא סמל של מדריד וספרד. הפסל מתאר דוב אוכל ענבים. אנשים רבים מאמינים שהדובים הם סמל לעיר, אבל יש גם תיאוריות אחרות לגביהם. תיאוריה אחת טוענת שהדוב מייצג את ספרד, בעוד שאחרת טוענת שהעץ מייצג את מדריד.

הדוב והמדרונו הם סמלים של העיר. הדוב הוא סמל העיר הרשמי, ופירותיו מזכירים תות שדה. הוא ממוקם בפוארטה דל סול, כיכר מחאה היסטורית. בשנת 1808 החלה קבוצת אנשים בתנועה נגד הכובשים הצרפתים ובכיכר זו החלה תנועת מחאה. כיום, קבוצות שונות משתמשות במקום הזה כדי לקיים הפגנות.

Museo Arqueological National מקומות מדהימים במדריד

המוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה במדריד הוא ביתו של אוסף גדול של פריטים שהתגלו בחצי האי האיברי לאורך ההיסטוריה. הפריטים המוצגים כוללים פריטים מהתקופה המצרית, הרומית והיוונית. המוזיאון הוא ביתם של הגברת מאלצ'ה והמאוזוליאום של פוזו מורו. יש גם יצירות מהתרבות האיברית העתיקה, כולל פסל ליביה ופסל Harsomtus-Em-Hat.

המוזיאון הארכיאולוגי של ספרד נוסד על ידי המלכה איזבל השנייה בשנת 1867. איזבל השנייה אספה את המורשת התרבותית של ספרד למוזיאון אחד. הוא שופץ לאחרונה, פרויקט בן שש שנים שעלותו 65 מיליון יורו. המוזיאון שנפתח מחדש היה פופולרי מאוד, ומאז כמעט גדל מספר המבקרים. המוזיאון המרשים הזה הוא אחד מאתרי החובה בעיר. כאן תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של ספרד ועל התפתחות התרבויות שלה.

קפה הונם גרין

מעוד מקומות מדהימים במדריד : מוקם בקצה הדרום מזרחי של מדריד, Café Honest Greens מציע פינוקים מלוחים ומתוקים טעימים. ההתמקדות שלה היא במרכיבים טריים ואורגניים ובספקים מקומיים ברי קיימא. התפריט מבוסס בעיקר על צמחים, עם אפשרויות צמחוניות וטבעוניות זמינות. אפילו הגלידה טבעונית! בנוסף להגשת אפשרויות על בסיס צמחי, Honest Greens מגישה גם מגוון קינוחים טבעוניים וללא גלוטן.

מסעדה טבעונית בניהול ונצואלה עם בר מצויד היטב, Café Honest Greens מציע ארוחה צמחונית לחלוטין במחירים סבירים. התפריט משתנה מדי יום, אבל בדרך כלל יש אפשרות טבעונית בתפריט. ממוקם קצת מחוץ למרכז במיורדה דל קאמפו, בית הקפה פתוח כל יום מלבד יום ראשון. יש להזמין מקום, אם כי הם שמחים להכיל לקוחות נכנסים.