אוכל מומלץ ברומניה סוגי מאכלים

במאמר הבא תוכלו לקבל טיפים על אוכל מומלץ ברומניה אם אתה הרפתקן קולינרי, יש כמה מאכלים מומלצים לנסות כשאתה ברומניה. נסה את Mamaliga, Ciorba de burta, מרק טריפה, Cascaval Pane, והאשד המפורסם. אז אתה יכול לאכול את כל האוכל הטעים ברומניה! לעולם לא תחזור הביתה מבלי שניסית את כולם! אבל, מה יש באוכל הרומני שעושה אותו כל כך מיוחד?

מאמאליגה

אם אתם מחפשים מנה מסורתית וטעימה, שקול לנסות את Mamaliga. הרומנים מגישים אותו על צלחת אלומיניום עם שפה בקוטר של כתשעה סנטימטרים (4 אינץ'). המנה הרומנית המסורתית הזו מוגשת במנות אישיות כך שהאורחים יכולים להתאים אותה לפי טעמם וצרכיהם התזונתיים. אם אתה לא מרגיש בנוח להשתמש בלוח עץ, אתה יכול להשתמש בקערה. אתה יכול להגיש ממליגה עצמאית עם שמנת חמוצה או גבינת צאן מתוקה, אבל אם אתה מעדיף את זה פשוט, זו ארוחה נהדרת לשילוב עם מרק או בשר.

לארוחה רומנית מסורתית ואותנטית, נסו את Mamaliga. המנה עשויה מקמח תירס מבושל. זהו מרכיב עיקרי בתזונה הרומנית. אמהות רומניות אפילו מקרצפות את השולחן אחרי כל ארוחה. אם אתם לא אוהבים אוכל מבושל, נסו את Mamaliga עם טוויסט – הוסיפו ביצה, או נסו מנה עם דגים. ארוחה של מאמאליגה עם ביצה ולחמניות כרוב היא אופציה טעימה.

אם אתם מתכננים ביקור ברומניה, אל תשכחו לנסות את האוכל המסורתי. המנה הרומנית הזו היא אלטרנטיבה עשירה בסיבים ונטולת כולסטרול לפחמימות מזוקקות. אתה יכול למצוא אותו בקלות ובזול ברומניה. מאמאליגה היא מרכיב בסיסי בארץ שלאנשים יש את הביטוי: 'אתה לא עני אם אין לך ממליגה! אתה יכול אפילו לאכול צלחת ממנו לארוחת בוקר!

ציורבה דה בורטה אוכל מומלץ ברומניה

כשמדובר במטבח רומני טיפוסי, אי אפשר לטעות עם ciorba de burta. בעיקרו של דבר, מרק טריפה, המנה החמצמצה הזו עשויה מדופן בטנה של פרה. זהו המרכיב העיקרי של המטבח המסורתי של המדינה, ואשתי אפילו כתבה פוסט שלם בנושא. זה אחד הדברים הטובים ביותר שאכלתי במהלך הנסיעה לרומניה!

אחת המנות הרומניות המפורסמות ביותר היא ciorba de burta. הוא מוגש באופן נרחב גם בבלקן, יוון, טורקיה ומזרח אירופה. בעת הכנת ciorba de burta, הקפד לכלול בצל ופטרוזיליה. הטעם העשיר של טריפ הוא המשיכה העיקרית של המנה הזו. את המנה הזו תוכלו למצוא ברוב חנויות המכולת ברחבי רומניה.

אם אתה צמחוני, זקוסקה צריך להיות ברשימה שלך. תבשיל זה עשוי ממגוון ירקות, ועדיף לצרוך אותו טרי. המנה זמינה גם לאורך כל השנה. אוכל פופולרי נוסף ברומניה הוא טובה, בטן חזיר ממולאת. התבשיל מוגש בדרך כלל עם חמוצים וחרדל, וניתן ליהנות ממנו כל השנה.

אם אתם מחפשים מתאבן קל ועמוס בטעם, נסה מנה רומנית מסורתית בשם דרופ. מנה זו קלה להכנה ומעליה בדרך כלל עגבניות, גבינת פטה ושמן זית. כך או כך, אתה תאהב את זה. אתה יכול אפילו לצלות את החצילים על הכיריים שלך או בתנור. רק זכרו לקלף את העור לפני שמכינים אותם למנה כזו. מגישים אותו עם לחם פריך ועגבניות טריות.
תוכלו לקרוא עוד מידע מעניין בנושא מסעדות מומלצת ברומניה.

מרק טריפ

להכנת מרק טריפה צריך עצמות בקר, שלושה עלי דפנה, כפית מלח ים וחצי כפית גרגירי פלפל. מרתיחים את העצמות, העץ והירקות למשך שעה לפחות. לאחר שנגמר הזמן, מוסיפים את שאר החומרים, כולל המרק והטריפ. מרק הטריפה צריך להתבשל במשך שעה וחצי לפני ההגשה. אפשר לשמור את השאריות במקרר עד שלושה ימים. להגשה מחממים את המרק במיקרוגל או על להבה בינונית.

לפני הכנת מרק טריפה, הקפד לשטוף אותו היטב. טריפ צריך להיות לבן טהור ועדיף לא צבעוני. יש לבשל אותו מספר שעות כדי שיאבד את הגומיות שלו. המרק שנוצר צריך להיות קרמי, מלא בשום, וחמצמץ מהחומץ. לפעמים הוא מתובל בגזר ובצבע. כשאוכלים מרק טריפה ברומניה, חשוב לזכור כי יש לבשל את הטריפ שעתיים-שלוש לפני ההגשה.

מרק טריפה, הנקרא גם ciorba de burta, הוא מאכל מומלץ נוסף ברומניה. המרק הצהוב הזה עשוי מעץ בקר ולרוב כולל פרוסות פלפל אדום. למרות שמו, מרק טריפה הוא מעדן ברומניה. המרק בדרך כלל מתובל בשמנת חמוצה, שום כתוש וחומץ. עם זאת, אם אתה מהסס לגבי צריכת מזון זה, אל תפחד לנסות אותו.
למדיע על אוכל ברומניה

גבינה מטוגנת

אתה יכול לטעום את הגבינה המסורתית ברומניה על ידי הזמנת צלחת של Cascaval Pane. גבינה מטוגנת בלחם היא מרכיב עיקרי במטבח הארץ והיא פופולרית בפאבים רבים. אפשר לאכול לבד או בליווי תפוחי אדמה מטוגנים וסלטים. הטעם של גבינה זו עדין, מלוח וחד. קסקבל מוגש בפרוסות קטנות ועגולות ומהווה מנה ראשונה מעולה.

Cascaval קשור ל-Caciocavallo, גבינה איטלקית שהוצמדה במקור לגב הסוס. כמה היסטוריונים טוענים שמקורו של אשד רומניה מחוץ לאיטליה, והובא על ידי הארומאים, קבוצה של ילידים בלקניים. בגלל הטעם שלו, Cascaval הוא אוכל מומלץ מאוד ברומניה. בזמן שאתה נהנה מהארוחה הרומנית שלך, נסה את Cascaval Pane!

מעדן רומני נוסף הוא ciorba de burta. את המנה הזו מכינים על ידי לחם גבינת קשקבל צהובה, גבינת חלב כבשים חצי קשה. הוא מוגש ברחוב או כמתאבן בפאב. הוא מוגש לעתים קרובות עם פירה, צ'יפס וממליגה. הגבינה הלחם היא חטיף מצוין ברומניה.

מנה אחת שפופולרית להפליא ברומניה היא Cascaval Pane. גבינה לחם זו מוגשת על לחם והיא אופציה צמחונית. Cascaval Pane, מקוצר ל"cas pane" בשפה הרומנית, פירושו "גבינה לחם". לעתים קרובות הוא מוגש על פרוסת לחם עם מיונז תוצרת בית. זה טעים עם סלט והוא המתאבן או החטיף המושלם. בנוסף ל-Cascaval Pane, כדאי לנסות דרופ, מנה העשויה מפסולת טלה, ביצים ולחם ספוג בחלב.
תוכלו גם לקרוא מידע מקיף על מלונות מומלצים ברומניה בוקרשט ויעדים אחרים ברומניה סקירה מקיפה אתר טרוולבוקס.

סלטה דה וינט אוכל מומלץ ברומניה

המטבח הרומני הטיפוסי מורכב ממגוון ירקות. רובם צלויים ומעורבבים ברוטב העשוי מרסק עגבניות ושמן זית. מוגש חם או קר, הוא מלווה לעתים קרובות בבשר חזיר מעושן או ממליגה. מנות רומניות פופולריות אחרות כוללות את Salata de vinete ו-Zacusca. זקוסקה הוא ממרח ירקות מסורתי שמכינים עם חצילים קלוי ופלפלים אדומים ונחשב לגרסה של רומניה לאג'וואר. מאכלים רומניים מסורתיים אחרים כוללים חציל קלוי, קישואים, סלרי, גזר ופטרוזיליה.

בתור התחלה, נסה את Salata de vinete. הגרסה הרומנית לסלט חצילים דומה למאכל המזרח תיכוני באבא גנוש, אך ללא הטחינה. זה מוגש בדרך כלל עם ירקות ולחם בגריל. סלטה היא גם מנה ראשונה מעולה וניתן להגיש אותה חמימה או קרה. הרומנים רואים בחציל בריא, ומגישים אותו באירועים מיוחדים. מומלץ לאכול עם לחם טרי.

אוכל פופולרי נוסף ברומניה הוא קוזונאק. הלחם העשיר והמלוח הזה הוא מצרך חג רומני. במקור ממצרים, קוזונאק הותאם ושופר על ידי תרבויות שונות. בצק בסיסי עשוי מקמח, חלב וביצים, ולאחר מכן מוסיפים חמאה לתערובת. מרכיבים אחרים כוללים רואי, שוטר ארדי, ו-niste branz? telemea.
אוכל מומלץ בגרמניה

פפנאסי

אתה חייב לנסות papanasi אם אתה מטייל ברומניה. מקורו של הקינוח הטעים הזה במולדובה, מדינה הממוקמת במזרח אירופה בין רומניה לאוקראינה. זהו מזון מסורתי של חג השבועות, אשר משתמש במוצרים מן החי לפני תחילת צום התענית ביום רביעי האפר. בבריטניה, הפנקייק פופולרי ביום שלישי שבראשון, המכונה גם יום הפנקייק.

בצק פפנסי דומה לסופגניות מערביות, אבל הוא עשוי עם גבינה ובצק צפוף. אפשר לטגן או להרתיח, ובדרך כלל מצופה בשכבה דקה של פירורי לחם זהובים פריכים. הם מוגשים עם שמנת חמוצה וריבת טארט. אתה יכול למצוא אותם גם במאפיות ובמסעדות. אוכל זה נחשב לאחד הסמלים הלאומיים של רומניה, אז הקפידו לנסות אותו כשאתם במדינה!

ניתן להכין מבצק פפנאסי כדורים קטנים ולעיתים קרובות הוא מעוצב כמו סופגנייה. יש ליצור חור במרכז באמצעות האצבע. אפשר גם להשתמש במזלג כדי לחתוך את הבצק ואז לשטח אותו. לאחר שהבצק שטוח, אפשר לטגן אותו עד שהוא שחום משני הצדדים. לאחר הטיגון אפשר למלא אותו בשימורים ושמנת חמוצה ולפדר באבקת סוכר.

פפנאסי הוא אחד הקינוחים הפופולריים ביותר ברומניה. זהו מאפה רומני איקוני ממולא בגבינה וריבה, בתוספת שמנת חמוצה. הפינוק הטעים הזה מוגש חם, ותוכלו אפילו להזמין אותו. זה המדבר המושלם לסיום הארוחה שלך. זה כל כך מתוק וכל כך טעים שלעתים קרובות זה האוכל הכי מומלץ ברומניה.
כמובן אתם מחפשים שופינייג ברומניה תוכלו לבקר במאמר הבא מרכז קניות ברומניה