כרתים או רודוס לאן כדאי לנפוש

לאן ללכת: כרתים או רודוס  אי  חופיםכרתים ורודוס הם שני האיים היווניים הפופולריים ביותר לבקר,
ובעוד תיירים רבים לבקר בשניהם, ולעתים קרובות לעשות זאת במהלך חודשי הקיץ.
אבל אם אתם מחפשים אי נחמד
וקצר לברוח ויש להם רק ארבעה או חמישה ימים כדי
לחסוך, אז זה לא הגיוני לחלק את הזמן שלך בין השניים,
ואתה באופן בלתי נמנע צריך לבחור אחד. איזה מהם הוא הטוב ביותר?
מאמר זה יבחן את הגורמים השונים שעליך לשקול בעת בחירה בין כרתים רודוס.

קצת מידע על כרתים או רודוס

המיקום של שני האיים האלה הוא גורם חשוב מאוד שאתה צריך לקחת בחשבון.
כרתים שוכנת בים התיכון, ואילו רודוס שוכנת בים האגאי. אם תבחרו באפשרות
השנייה, אתם תמוקמו ישירות על האוקיינוס, ואילו אם תבחרו בכרתים
תצטרך לנסוע לפנים הארץ, לקחת אתכם ישירות אל לב האי היווני.
אז איזה מהם טוב יותר? באופן כללי, עדיף לבחור כרתים אם אתה
נוסע עם קבוצה גדולה יותר של חברים או יקיריהם, כמו תנאי מזג האוויר נוטים להיות הרבה יותר טוב שם.

כרתים מהאיים היווניים

עבור אלה הנוסעים בעצמם, כרטיס סירה באי סנטוריני בהחלט יהיה הבחירה הטובה יותר.
עם זאת, גם אז אתה צריך לקחת בחשבון את עלויות ההובלה, אשר בטווח הארוך
יכול להסתכם באופן משמעותי. השיקול העיקרי השני הוא אם אתה רוצה להישאר על האי בעצמך, או אם אתה רוצה לשכור וילה פרטית או דירת נופש לגור
יש הרבה אפשרויות זולות בין השניים, אבל אם אתה באמת נחוש לנצח את תקציב החג אז לקחת סירה משלך.
למרות שאתה עלול לפספס חלק מהאתרים, יהיה לך את כל המתקנים שאתה צריך לרשותכם.

שיקול מרכזי נוסף הוא כמה זמן אתה מתכנן להישאר על כל אחד מהאיים
היווניים האלה. התשובה הקצרה היא שלכרתים
יש את היתרון כפי שהוא האי הקצר ביותר, בעוד שלרודוס
יש את משך הזמן הארוך ביותר. לכן חשוב לשקול את
האפשרויות ולהחליט איזה יעד יתאים ביותר לצרכים שלך,
כמו גם את התקציב שלך. כאמור, לשני האיים יש חופים טובים,
אבל אם אתה רוצה מגורים קבועים יותר אז אין תחרות, כמו רודוס יש את הזמן הארוך ביותר.

 כרתים או רודוס לאן כדאי לנפוש

מלונות מומלצים

ברגע שהחלטת לאן ללכת, ההחלטה הבאה שאתה צריך לעשות
היא איפה להישאר. אם אתם מטיילים כחלק מקבוצה קטנה וברצונך לשהות
רק כשלושה לילות, בחירת מלון פופולרי כגון הילטון או אינטרקונטיננטל,
הממוקם בכרתים או ברודוס יכולה להיות בסדר. עם זאת,
אם אתה רוצה להישאר יותר, להגיד שבעה לילות או יותר,
אז אתה תצטרך למצוא לינה כי הוא לא כל כך פופולרי
או להזמין ישירות עם וילה פרטית או לינה וארוחת בוקר.
לעתים קרובות עדיף לשכור ישירות, כיוון שהתקורה נמוכה יותר במלונות.

אוכל היווני כרתים או רודוס

שיקול נוסף כי מטיילים רבים ממליצים לקחת בחשבון כאשר מחליטים לאן ללכת הוא המטבח על כל אי.
מבקרים רבים בכרתים מדווחים כי זה פשוט האוכל היווני הטוב ביותר שהם טעמו אי פעם, וזה מפתיע בהתחשב בכך
שהאי הוא מודרני יחסית ותעשייתי על ידי תקני בנייה. בעוד שרודוס ידועה במסעדות
מאכלי הים המצטיינים שלה ובתוצרת תוצרת בית, שפים רבים בכרתים מדווחים ששלהם היא מנה לכל הטעמים.

עוד שיקול מרכזי אחד הוא חניה. זה משהו שתיירים רבים לא לוקחים בחשבון,
בהתחשב בכך שלשני האיים יש מתקני חניה פנטסטיים. כאשר מחליטים לאן ללכת, זכור זאת;
זה יכול להיות גם כי אחד המקומות האלה הוא קרוב יותר למלון שלך מאשר השני.
עבור אלה המעוניינים לנסוע בזול, הן כרתים רודוס מציעות אפשרויות חניה
מעולה, למרות המבקרים בדרך כלל ממליצים כי חניה היא הרבה יותר זולה בכרתים מאשר ברודוס.

נוסעים לרודוס או כרתים

נסיעה באוויר לרודוס או לכרתים אורכת כשעה. שייט מעבורות מכרתים לרודוס אורך כ- 10-14 שעות. רודוס או כרתים, עדיף לחופשה הפסקה. מקומות של ביקור תיירותי ביוון, ברודוס, בכרתים הם בין האיים היוונים המשובחים והיפים ביותר. נפלאות ימי הביניים, נופים מקסימים וחופים מדהימים הפכו את רודוס לעולמית, ומשכו אליה באופן קבוע אלפי תיירים.

רודוס או כרתים נסיעה לרודוס או כרתים הם האופציה הטובה ביותר לבלות את חופשת הקיץ שלך. החופים המקסימים חייבים לבקר במקום לתיירים. אי זה מכוסה בחופים נשיקות שמש המושכים מטיילים רבים, ירח דבש או חובבי טבע. באי רודוס מגוון אטרקציות לתיירים, ירח דבש, חובבי טבע וכו '.

חובה לראות באי רודוס או כרתים הן הערים העתיקות. העיר העתיקה ברודוס עשויה קיר לבנים יפהפה. על קיר זה תוכלו למצוא את הפסל היפהפה של רודוס או אל המלחמה של כרתים. כמה מקומות ביקור נוספים באי הם: – העיר העתיקה, האי הרמיון, רמת אקרוטירי, אגיה פאראסקבי העתיקה וכו '. בעיר העתיקה של רודוס או כרתים יש מרכז קניות נחמד, חנות מלונות וכמה מסעדות.

חופים מקומות מומלצים באתרי נופש

רודוס או כרתים הם גם ביתם של כמה חופים נהדרים. זהו חוף נפלא לשחייה, ספורט ימי ומנוחה. אתרי הנופש ברודוס או בכרתים מציעים מתקנים טובים יותר לתיירים, ירח דבש, תיירים וחובבי טבע. ברודוס או באיי כרתים יש כמה חופים מעולים; החופים האלה הם: אקרוטירי, קלהארי, פמגוסטה, גלה, קרגוס, מג'ור, טריפה וכו '.

חלק מהחופים הפופולריים ברודוס או בכרתים הם: – אקרוטירי, קלהארי, פמגוסטה, גלה, קרגוס, מאג'ורה, טריפה, וכו '. כמה חופים פופולריים באזור כוללים: – איוס דימיטריוס, בניופה, בלאסה, קאלאן גוד, קורפו. , קולורה וכו '. רודוס ואיי כרת מסביב ידועים ביופיים הטבעי יוצא הדופן. תוכלו ליהנות מחופשתכם ברודוס ובכרתים עם מגוון סוגי ספורט מים, ספא מרגיעים ומצעירים, חופים חוליים וכו '. תוכלו לקבל חבילות נופש מאתרי הנופש, המלונות ובתי הארחה.

בעבר האחרון האי רודוס היה בשליטת האימפריה האשורית. במאה האחרונה האיים היו בשליטת בריטניה. הבריטים שלטו ברודוס, כרתים ואיים רבים אחרים שנמצאים בים התיכון. זה בגלל היופי הטבעי והצמחייה המפוארת שרודוס והאיים שמסביב מושכים אליהם תיירים ומטיילים מכל רחבי העולם.

מגוון יעדי תיירות מומלצים

בימים הראשונים האיים אפילו לא נחשבו כיעדי תיירות, אך מאוחר יותר הם נכללו ברשימת יעדי התיירות. הסיבה לכך היא שבימים הקדומים האיים של הים האגאי שורצו על ידי פיראטים, שנהגו לתקוף ולשדוד מטיילים. אך לאחר מלחמת העולם השנייה נכללו רודוס והאיים שמסביב לרשימת היעדים הבטוחים לתיירים. כיום תיירים אוהבים לבלות את חופשתם באיים אלה, מכיוון שהם יכולים למצוא בקלות מגוון אפשרויות תיירות, כולל ספורט ימי, קמפינג, הליכה, רכיבה על אופניים, ספורט רכיבה על סוסים וכו '.

בנוסף רודוס והאיים שמסביב הם מקום אידיאלי לבילוי חופשות וגם לירח דבש. לכן, אם אתם מתכננים חופשה באזור זה של העולם, תוכלו למצוא בקלות אפשרויות לינה מתאימות באינטרנט. תוכלו לחפש בקלות בכמה אתרים, להשוות שיעורי מלונות, לשכור רכב ולקבל מידע מפורט על נקודות תיירות, מסעדות וכו ', כך שתוכלו להגיע להחלטה הסופית שלכם בתוך זמן קצר.

ישנם מספר חופים ברודוס או בכרתים, חלקם מפורסמים למדי בעולם. החוף הפופולרי ביותר ברודוס או בכרתים הוא אגיה פאראסקי, הידוע גם בשם אקרוטירי. בחוף זה יש חוף חול לבן יפהפה, עצי דקל, מתקני ספורט מים, ברים, מסעדות, מלונות וכו '. מלבד זאת, חוף הים הפופולרי האחר של רודוס או כרתים הוא Kerkyra, המכונה גם Paleaipahormorhio.

יעדים מקומות ברודוס או כרתים

עם זאת, בעת נסיעה ברודוס או כרתים עליכם לוודא שלא לפספס את האטרקציה העיקרית של האיים הללו, שהוא חוף קולימבס. זהו החוף הגדול והנופי ביותר של רודוס או כרתים המשתרע לאורך קילומטרים. תוכלו למצוא כאן פארקי מים שונים, פעילויות ספורט ימי ופעילויות אחרות מהנות. זהו גם המקום של טורניר השחייה במים פתוחים.

ברודוס או בכרתים יש גם עיר עתיקה מאוד, המכונה "קרקירה". זהו מקום נהדר לבקר בו ולחקור את ההיסטוריה של האיים הללו. מלבד זאת, תוכלו לבקר גם בעיר העתיקה של אגיה פאראסקי. תוכלו למצוא כאן הרבה מבנים ומונומנטים עתיקים. באגיה פראסקי יש מרכז קניות, בזאר, מסעדות, ברים והתיאטרון העתיק.

 יעד נפלא לחופשה

שני האיים הם ללא ספק חלק בלתי נפרד מהמדינה ההלניסטית ומעניינים מאוד את המטיילים, אך בכדי לסכם את התמונה כולה, עליכם לשים לב לנקודות מפתח והיבטים מסוימים של כל אחד מהם. במילים פשוטות, אפשר לומר שהייחודיות של כל אי מוגדרת על ידי ההיבטים התרבותיים ומשאבי הטבע שהונחו שם על ידי הטבע ובני האדם. הגורם הברור ביותר, מבחינת שני היעדים הללו, הוא הגיאוגרפיה העשירה והמגוונת שמקיפה את שניהם. בין אם זה החופים החוליים, ההרים הסלעיים או החי והצומח העשיר המהווים כל אי, לכל אחד מהם יש משהו ייחודי להציע. למעשה, שניהם נחשבים לאתרים ארכיאולוגיים בעלי חשיבות רבה.
רודוס או כרתים

אטרקציות מומלצים בשתי המקומות

יתר על כן, לשני האיים יש רקע ארכיאולוגי חזק והם היוו בית למספר תרבויות עתיקות. בין השניים, רודוס נחשב לאתר הארכיאולוגי בעל החשיבות הגדולה ביותר, עם מקדש ארטמיס אגרוטרה שנאמר כי הוא מתוארך לאלף שנים לפני הספירה. לעומת זאת, כרתים ידועה כמאתר של יישובים פרהיסטוריים רבים, כולל תקופת האבן. האי רודוס מפורסם גם בזכות הערוצים שעוברים בו. עם זאת, הנמל הגדול של כרתים בהחלט שווה ביקור.

כאמור, בשני היעדים הללו ישנם אתרים ארכיאולוגיים רבים שמרתקים לבקר בהם, במיוחד אלה של רודוס או כרתים. כאשר משווים בין השניים, אסור לשכוח את נהר טראקיה המפורסם שזורם בשני האיים. זהו אחד הגורמים העיקריים המבדילים את רודוס מהאחר. הנוף של רודוס הוא הררי בעיקרו עם ערוצים חדים ומפותלים שגורמים לשבילי רפטינג מצוינים. מצד שני, השטח בכרתים מישורי יותר.

החופים היפים באירופה בעולם

ישנם כמה אתרים ארכיאולוגיים בולטים . חלקם כוללים את הארמון המיקני, מקדש דמטר, מבצר אגרה, מקדש ארטמיס אגרוטרה ומקדש לידי. כל האתרים הללו הוצגו בסרטים ותוכניות טלוויזיה רבים. ואכן, תיירים רבים מבקרים באיים אלה רק כדי לראות את האתרים הללו בפעולה. אתרים ארכיאולוגיים אלה מוכיחים כי האי רודוס היה מרכז פוליטי ותרבותי חשוב בתקופה ההיסטורית של יוון.

ברודוס יש כמה מהחופים החוליים הטובים בעולם, שמושכים אלפי חובבי חופים מדי שנה. החול הזהוב והמים היפים של רודוס פופולריים גם בגלישתם וגלישת הרוח שלהם. עם זאת, כמה מהחופים המפורסמים ביותר באזור זה הם של קטאנה, פליראקי, פאקטקה, סנטוריני, סטברוס וקוסדאסי.

בדיוק כמו כל חלקים אחרים בעולם, גם באי רודוס יש את הישן והחדש. העיר העתיקה ברודוס או בכרתים הייתה עדה להתפתחות מתמשכת מאז המאה ה -7 לפני הספירה ולכן קיבלה את שמה כ"סטונהנג 'הרודזית ". העיר העתיקה היא ביתם של מספר עתיקות ומוזיאונים. עבור מטיילים המתעניינים בקניות, האזור הוא גן עדן לקונים, עם מספר חנויות כלבו, בוטיקים וקניונים עתיקים.

Rhodes or Crete

בנוסף לעיירות וחופים עתיקים, מציעים גם מספר מסעדות וברים. בארים ומועדוני לילה באזור זה מגישים את השתיינים והמבקרים המקומיים עם מגוון משקאות וארוחות ים תיכוניות. יתר על כן, ישנם מקומות רבים לריקודים, לשחק ביליארד ולצפייה באירועי ספורט. האי רודוס הוא יעד טוב לכל מי שמעוניין לחקור את הים התיכון.

אם אתם מעדיפים הפלגה או שייט, האי רודוס או כרתים הוא המקום האידיאלי עבורכם. רודוס היא השנייה בגודלה באיי יוון אחרי יוון. החופים בו ארוכים מאוד והמים רגועים ביותר, מה שהופך אותו למקום המושלם לספורט ימי. האי רודוס מספק גם מקום נוח למי שמעוניין לבקר בכמה אתרים עתיקים בכרתים. ואכן, יש הרבה מה לראות ולעשות בזמן שאתה במים הכחולים היפים של רודוס או כרתים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לכל חופשה.