טיסות זולות לפריז

דילים ומבצעים זולים לפריז – צרפת
חופשה בצרפת יכול להיות רעיון מצויין לחופשה משפחתית עם ילדים, לנופש רומנטי לזוגות צעירים או לתרמילאים הרוצים לבקר מלבד בערים הגדולות גם בטבע שמסביבן, בשדות מלאי חמניות בקיץ, בהרים ונחלים לכל אלה המחפשים טיסות זולות לפריז, ישנם מבצעים ודילים בכל עונות השנה למקומות שונים באירופה. מחיר כרטיס הטיסה בחברות שונות, סוויס אייר – Swiss air, 
ק.ל.מ – KLM, 
אוקראינה איירליין – Ukraine International Airline
, טורקיש איירליינס – Turkish Airline, 
ישראייר – israir
, לופטהנזה – Lufthansa
, אל על – El Al, 
ארקיע – Arkia המקיימות צ'רטרים, טיסות ישירות, וקווים סדירים, הוא לא המרכיב היחידי, של כל התקציב. ולכן כדאי להשוות מחירים ולבדוק גם לבד את עלויות חדרי המלון בפריז, או לבחון אפשרות של מבצעים ודילים או חבילות טיסה הכול כלול ליעד הטיול שלכם. Paris נחשבת כסמל התרבות של צרפת והיא מוקד משיכה לשלושים ושניים מיליון תיירים בקירוב מדי שנה. עיר מדהימה בכמות המוזיאונים, האתרים ההיסטוריים, בנינים, כנסיות, מגדלים, נהר אדיר, ועיר סואנת אבל יפה ומעניינת לשהות בה ולהנות מסוגי מאכלים שונים, מופעים, הצגות קונצרטים. עיר עם תרבות גבוהה. טיסות לצרפת נוחתות בשדה התעופה Charles de Gaulle Airport. מחוץ לפריז אפשר להגיע לכמה ארצות או ערים שכנות. בעיר אפשר להישאר זמן רב מבלי להשתעמם. לכן היא מאוד מתאימה לחופשה של ימים אחדים ואף שבועות, ויכולה להיות חוויה בלתי נשכחת אם גם תוסיפו לכך טיולים פרטיים שלכם אם אוטו שכור או טיולים מאורגנים בהם אתם יכולים להשתתף בסיורים לערים נוספות כמו מץ, סטרסבורג, או אורלן ולימוז ואפשר בקלות לעבור שם את הגבול ללוקסמבורג.

צרפת – טיסה במחירים זולים לפריז

לזוגות צעירים או משפחות המחפשות נופש בצרפת, כאלה המבקשים להם הפסקה מהשיגרה היומיומית המתישה, כדאי לעשות השוואת מחירים בין חברות התעופה Air France, Swiss air או KLM להם יש קווים סדירים לצרפת, טיסות ישירות לפריז, או בין חברות תעופה להם קווים עונתיים או חברות מקומיות כמו israir ו El Al, אם תעשו השוואה זו תשיגו דילים בזול לחופשה שלכם. חפשו טיסות זולות לפריז ותיהנו מחופשה נעימה, תמצאו דילים נוחים בכל עונות השנה, תמצאו כאלה המתאימים לזוגות צעירים, וגם דילים וחבילות הכול כלול המתאימות למשפחות עם ילדים, המחירים של הטיסות משתנים בין חברה אחת לאחרת, ועל כן דרושה השוואת מחירי כרטיסי טיסה ליעד החופשה שלכם. מחוץ לעונת התיירות תוכלו להוזיל משמעותי את עלויות החופשה באם תמתינו ותזמינו ברגע האחרון, או אם תעדיפו טיסת שכר.

השוואת מחירי טיסה לפריז

מחירו של כרטיס הטיסה עם אייר פראנס Air France אל על El Al לחו"ל מתל אביב, מישראל לפריז, הוא חלק לא זול של כל חבילת נופש וטיול בצרפת, יש מספר דרכים בהם תוכלו להגיע ליעדכם במחירים זולים יותר לפריז הרב-גונית והקוסמופוליטית .טיסות שכר – צ'רטר לצרפת הן דרך זולה ובדוקה שנעשית יותר ויותר נפוצה ופופולארית, אם בעבר רובם של הטיסות ליעדים השונים היו סדירות, הרי שהיום חברות שונות מקיימות טיסות שכר זולות סדירות ליעדים רבים בצרפת אירופה, אפשרות נוספת העומדת בפניכם היא לנסות להמתין ולהזמין טיסות זולות ליעדכם במחירי הרגע האחרון לפריז. תוכלו להגיע לשדה התעופה של Paris Charles de Gaulle או האפשרות הזולה יותר, לשדה התעופה Orly Airport גם אם זה לא תמיד אפשרי, חשוב לחפש דילים ומבצעים בזול, וכאלה תוכלו למצוא באם תעשו השוואת מחירים בין החברות הרבות המתחרות על ליבו וכיסו של כל נוסע לחו"ל ומציעות חבילות זולות לצרפת.

טיסות זולות לפריז

אטרקציות ומקומות בהם כדאי לבקר בפריז
אי אפשר להגיע לפריז מבלי לבקר במגדל אייפל הנראה מכל מקום בעיר

המוזיאון הלאומי של העת העתיקה Musee national du Moyen Age נמצא בית מרחץ רומי עתיק

גני ארמון וארסי Jardins de Versailles

שאנז אליזה Champselysees, השדרה היוקרתית ושער הניצחון, לצידה גני שאנז אליזה Jardins des Champs-Elysées. שהוקמו על ידי Ignaz Hittorf, שגם עיצב את השדרה. בגנים נמצא הארמון הקטן Petit Palais, כיום מוזיאון לאמנות Musée des Beaux-Arts

הארמון הגדול Grand palais, גם הוא בגני שאנז אליזה ובו מוזיאון לאמנות בת זמננו

קתדרלת נוטרדם Notre Dame

חברות תעופה הטסות לפריז
אייר פראנס Air France

אל על El Al

ארקיע Arkia

ישראייר israir

ק.ל.מ KLM

מידע חיוני לנוסעים לפריז
שדה תעופה:

Charles de Gaulle Airport Roissy Charles de Gaulle – טלפון: 33148622280+

אורלי Orly sud 103 ,Orly טלפון: 3314975151+