חופשה לאיה נאפה טיפים והמלצות

המקום החם ביותר באי הוא מועדוני לילה, שכן יש הרבה מקומות לבלות בלילה, אבל נציג לכם כמה מקומות מושכים אחרים כדי שתוכלו ליהנות מהם.

חופשה לאיה נאפה המסעדות

התחילו את היום עם אוכל טרי והמסעדות הטובות ביותר באיה נאפה לארוחת בוקר !.!.!
יש לא מעט מסעדות מפורסמות שאתה צריך להוסיף לרשימה שלך. יש מסעדות עם אווירה שונה לחלוטין אחד את השני; זה יכול להיות כי הם עושים שוק לילה נפלא, כמו גם או יש נוף נהדר על הים.

חום

החופים הצפוניים של איה נאפה הם המקומות הטובים ביותר ליהנות מהם כשתגיעו לאי; כל קו החוף יספק את גופך, גורם לך לשכוח שלבשת בגדים מגושם כל היום ותמיס את מוחך.

החופים המפורסמים ביותר באזור הם האזור הזה: אייה נאפה, סינטאקינוס, פאמיטיקה וחוקי קוקליה. בקוקליה תוכלו למצוא את החוף הגדול והיפה ביותר.

בתי קפה

יש הרבה בתי קפה מפורסמים באיה נאפה אבל הם עשויים להיות פופולריים יותר כי הם היו הרבה בתקשורת ולכן עשוי להיות יקר יותר. בחלקם, תוכלו לשתות במחיר נמוך של €2.50. מצד שני, בתי קפה רבים ימכרו כם קפה אחד טעים במחיר מיוחד של €4. תוכל לבחור את הסוג הנפוץ ביותר של קפה.

חנויות חוף איכותיות וחנויות מתנות

רבים מהחנויות מפורסמים במוצרים שלהם והם זולים מאוד; זה לא יוצא דופן לראות מישהו מגיע עם כמה קילוגרמים של מוצרים יווניים. יש מגוון רחב של מתנות תיירותיות; אז בין אם אתה אספן מזכרות או אישה מסוגננת, אתה יכול לקנות אותם כאן.

חופשה לאיה נאפה טיפים והמלצות

עיר התרבות

חלק זה של העיר ממוקם בחלק זה של העיר, מוזיאונים יפים, גלריות וחנויות עתיקות. אם יש תחסכו כמה שעות, אל תפספסו את ארמונות חוף קופינו וניקוסיה המרשימים.

אטרקציות באיה נאפה

ליום יוצא מן הכלל, בחרו ליהנות מחוף הים ולהגיע לקניות; עם זאת, הרבה אפשרויות שונות של עיר התרבות ממוקמים כאן. אם יש לך שעה אחת לבלות, אתה צריך ללכת וליהנות החורבות הרומיות העתיקות; לאחר מכן, תוכלו לבדוק את העיירה היפה איה נאפה , עם אינספור חנויות ובתי קפה.

המועדונים המובילים באיה נאפה

תרקוד או תשתה עם החברים שלך. האוכל הוא נהדר והמחירים סבירים, מה שהופך אותו בחירה מצוינת עבור כל הקבוצות.

איה נאפה היסטוריה

איה נאפה היא מקום ציורי עם היסטוריה מדהימה. ממצאים ארכיאולוגיים נעשו על האי בתוך וסביב איה נאפה אשר מתוארך לפני זמן רב כמו 6000 B.C. אתה יכול למצוא חורבות רומיות שנבנו סביב המאה הראשונה לספירה, כאן.

הדרך הקלה ביותר להגיע לאיה נאפה

אין אוטובוסים מלימסול לאיה נאפה, כך שאם אין להם מכונית תצטרך לתפוס מונית. אם אתה מגיע משדה התעופה ותשעה על האי יותר מיום, אתה רוצה לשכור רכב, אבל אם אתה נשאר רק ללילה, אל תדאג אתה תמיד יכול לקחת את האוטובוס.
רק היזהרו כי האוטובוסים והמוניות לנסוע נמלי התעופה לימסול וניקוסיה, כך שזה יכול להיות קשה למצוא מונית לאיה נאפה משדה התעופה בבוקר אם יש לך טיסה בשעה 8:15. המחיר הטוב ביותר הוא לבצע צ'ק-אאוט מוקדם.

איפה לשתות באיה נאפה

תוכלו למצוא ברים ומועדונים רבים באיה נאפה, אבל רבים מהם ידרשו ממך להזמין שולחן. אתה יכול לבחור מתוך מבחר רחב של מועדונים מסורתיים, או שאתה יכול ללכת למקום קצת יותר מודרני.