איה נאפה עם ילדים להנות מכל רגע

העיירה המענגת והמרגיעה איה נאפה עם ילדים היא יעד נהדר לחופשה למשפחות המטיילות עם ילדים. ממוקם על גדות נהר נאפה, אזור זה של החוף המרכזי של קליפורניה מציע המון מה לעשות ולראות. אזור זה כולל חופים יפים, יקבים מפוארים, גנים טרופיים, שפע של חיות בר ועיירות היסטוריות. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, הילדים שלך יהיה פיצוץ לחקור את האזור הזה מענג!

איה נאפה עם ילדים מלונות אטרקציות

ישנם מספר דברים שאתה וילדיך יכולים לעשות באזור נפלא זה בחופשה. פעילות נהדרת אחת היא לצאת לסיור באומגה. זה אידיאלי לילדים כי זה מאפשר להם לקבל מבט ממעוף הציפור של הכרמים ויופי טבעי אחר באזור. ילדים גם אוהבים לצפות בציפורים ובבעלי החיים כשהם משתעשעים וניזונים לאורך גדת הנהר. אם אתה וילדיך אוהבים טבע, ביקור באנדרטה הלאומית פטרוגליפים עם ילדיכם יכול להיות גם חווית למידה נהדרת.

דבר נוסף שאתה והילדים שלך יכולים לעשות הוא לצאת לסיור יין. אתה וילדיך תוכלו לבלות בטעימות יינות שונים במהלך טיול זה. זוהי דרך נהדרת ליהנות מהאזור וליהנות בו זמנית. אולי אפילו תרצה לנסות את היין האהוב עליך במהלך הטיול! סיורים של היקבים זמינים כל השנה; עם זאת, עונות השיא הן בדרך כלל ממאי עד אוקטובר.

איה נאפה עם ילדים נופש מושלם

לחופשה מרגשת הכוללת אמנות ותרבות, אתם וילדיכם תוכלו ליהנות מטיול בגן החיות של סנטה ברברה. הילדים שלך ישמחו לראות את כל המינים השונים של בעלי חיים. הם גם יאהבו את המוצגים הרבים הכוללים את מצרים העתיקה, סרטן, ואת הקרב של Pohutukawa. זוהי חוויה חינוכית נהדרת לילדים בכל הגילאים. ילדים יכולים אפילו לתקשר עם בעלי החיים בסיור בגן החיות! זהו גם טיול משפחתי נהדר לכל המשפחה.

חופשה מפנקת למשפחה

אתה וילדיך תוכלו לבקר במקומות אוכל רבים ושונים בעודכם נהנים מהחופשה שלכם באיה נאפה. אם אתה רוצה לקנות, אתה יכול להביא איתך פריטים שאתה רוצה לקנות. למעשה, העיר היא ביתם של סוגים רבים ושונים של סוחרים, שמוכרים הכל, החל מירקות טריים, אמנות מקומית ועד תכשיטים. תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לשמור עליכם ועל ילדיכם פעילים, ובמקביל ליהנות מהזדמנויות הקניות הנפלאות בנאפה.

לבידור, אתם וילדיכם בוודאי תיהנו מהתיאטראות המקומיים באזור. ישנם סוגים רבים ושונים של מופעים לבחירה. יש גם מחזות זמר ומחזות זמר כדי לשעשע את ילדיכם. תוכלו למצוא כי עמק נאפה מלא בחנויות קטנות ונפלאות, הנושאות מתנות לכל סוגי האירועים. החנויות ממוקמות ברחבי העיר, ותוכלו למצוא בקלות אחת שיש בה את מה שאתם מחפשים. למעשה, חלק מחנויות המתנות אפילו מציעות משלוח חינם על פריטים נבחרים לבתיהם של לקוחות רשומים.

איה נאפה עם ילדים נופש מושלם

אטרקציות

איה נאפה עם ילדים מציעה הרבה דברים לכולם לעשות. עבור ילדים צעירים יותר, הם יכולים לחקור חוות שונות ומעיינות מינרליים. ילדים גדולים יותר יכולים ליהנות מטיולים רגליים או להשתתף בפעילויות מים כגון קיאקים. בנוסף, אתה והילדים שלך יכולים לבלות זמן ליהנות באחד הפארקים הרבים באזור. וגם, אם אתה רוצה פשוט לשבת ולהירגע, אתה יכול בקלות למצוא מלון נחמד באזור להירגע עם ולשחק. .
כפי שאתה יכול לראות, יש הרבה דברים שונים לעשות באיה נאפה עם ילדים. קל לראות מדוע אזור זה הוא כל כך פופולרי עם משפחות, כי זה מספק משהו לילדים בכל הגילאים. אתרי הנופש והמלונות הם סבירים, ויש המון דברים לילדים לעשות בזמן שאתה בחופשה. איה נאפה עם ילדים היא חופשה אידיאלית לכל מי שרוצה חופשה ידידותית למשפחה.